• (iOS) Cooking Sizzle: Master Chef مزید پوائنٹس کوڈ کرتا ہے۔

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Sizzle: Master Chef ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Cooking Sizzle: Master Chef IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ مزید پوائنٹس کوڈ کرتا ہے۔ ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Cooking Sizzle: Master Chef 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    بہت لطف اندوز اس کھیل

    میں 5 دوں گا لیکن یہ آپ کے کھیل کے طور پر جم جاتا ہے۔

    حذف کر سکتے ہیں کیونکہ کچھ سطحیں غیر منصفانہ ہیں۔

    ویڈیوز پلے کے اضافی سیکنڈ حاصل کرنے کے لیے اشتہار نہیں چلائیں گے۔

    بہت مزہ لے رہا ہوں، لیکن مقصد تک پہنچنے کے لیے بہت زیادہ پریشان کن موڈ شامل کریں۔ اگر یہ صاف ہو جائے گا تو گیم زیادہ دلچسپ ہو جائے گی۔

    میں نے 4.99 ڈائمنڈ پیکج کی ادائیگی کی اور مجھے اپنا کریڈٹ نہیں ملا میرے پاس میری رسید ہے

    اس سطح سے گزرنا مشکل ہے جب مجھے مدد کرنے یا اپ گریڈ کرنے کے لیے کوئی ہیرے نہیں مل پاتے ہیں میں کوئی خریدنے کا متحمل نہیں ہوں میں پیسے خرچ نہیں کر سکتا صرف ایک گیم کھیلنے کے لیے آپ کو اسے ٹھیک کرنا چاہیے تاکہ ہم کھیل سکیں گیم اور ہیرے آسانی سے حاصل کریں اور اس گیم سے لطف اندوز ہوں مجھے گیم پسند ہے ورنہ میں نے ابھی اسے ڈاؤن لوڈ کیا ہے اور کھیلنا شروع کر دیا ہے اور میں اسے ان انسٹال کرنے ہی والا ہوں مجھے گیم پسند ہے اور گرافکس بہت اچھے ہیں گیم مزہ ہے

    Block Puzzle Gem: Jewel Blast Atjautības spēles yhsm

    یہ بہت دلچسپ اور مزہ ہے...

    تھپتھپنا سست ہے لیکن مزہ آتا ہے مجھے وہ گیم پسند ہے جس میں میں کئی گیمز کھیلتا ہوں جیسے بہت چیلنجنگ اور مزہ نہیں بھولتا۔

    اس کھیل سے لطف اندوز نہیں ہو رہے، آپ صرف یہ کہہ کر آگے نہیں بڑھ سکتے

    مجھے کھانا پکانا پسند ہے اس لیے اس سے مجھے نئی ترکیبیں اور اپنے باورچی خانے میں تیزی سے آگے بڑھنے کے طریقے معلوم ہوتے ہیں۔ میں ٹرینی اور ونچی ہوں۔ اور میں گریناڈا میں رہتا ہوں۔

    کھیل بدتمیز ہے اور آپ کو ترتیبات کو تبدیل کرنے کے لئے روکنے نہیں دیتا ہے۔ یہ آپ کو کھیلتے رہنے یا زندگی کھونے پر مجبور کرتا ہے۔ میں گیم کی آوازیں نہیں سننا چاہتا۔ یہ مجھے پریشان کرتا ہے۔

    کھیل رنگین اور خوبصورت ہے مجھے صرف گیم پسند ہے


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :